Pagina 1 din 2 1 2 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 12
  1. #1
    Super Moderator
    Data înscrierii
    17.01.2014
    Posturi
    429

    Sanatatea in videochat

    Multe persoane sustin mereu ca sunt obosite,fac cu greu fata stresului si le se pare coplesitor sa tina pasul in acest domeniu.Cu putin interes,ambitie putem sa stabilim un echilibru si sa facem fata ritmului cotidian pentru a reusi si a ajunge cat mai sus.

    Alimentatia



    Seteaza-ti obiceiuri alimentare sanatoase deoarece iti confera sanatate la cote maxime.Sursa vitala a vietii,apa face minuni in organism conferindu-ti o digestie mai buna,o luminozitatea a ochilor iar pielea va fi mult mai catifelata si mai luciosa.Ridurile din jurul ochilor numite si ,,laba gastei'' pot fi reduse daca bem suficienta apa pe parcursul zilei.
    Evita sa consumi alimente care iti creaza disconfort deoarece oboseala provine in cea mai mare parte din aceasta cauza.Incearca sa iti stabilesti o ora fixa pentru micul dejun deoarece este cea mai impoortanta masa a zilei.
    Dupa o alimentatie corespunzatoare vine si un somn bun!

    Somnul



    Este foarte important sa iti impui si sa respecti un program de somn.Ceasul biologic este echilibrat de catre un somn regulat,incearca sa te culci si sa te trezesti la aceleasi ore.8 ore de somn sunt suficiente pentru a-ti crea o stare generala mai buna ,un sistem munitar mai puternic si chiar o viata mai lunga.In domeniul nostru sunt persoane care au reusit sa isi formeze un echilibru extraordinar desi cu siguranta nu dorm mai mult de 7-8 ore. LittleRedBunny de exemplu lucreaza 12 ore pe zi este mereu este vioaie,energica in fata camerei si are un tonus de invidiat.

    Sportul



    Sportul are de asemenea o mare importanta deoarece pe langa faptul ca ne asigura asigura o silueta frumoasa ne ajuta si intelectual,are efect anti-stres,ne da energie,ne pazeste de boli si ne permite sa socializam.

    Dragile mele colege,va indemn la o viata sanatoasa,fructuoasa si armonioasa.In noi sta puterea de a ne schimba in bine si de a ne oferi un trai pe masura.

  2. #2
    Membru senior
    Data înscrierii
    21.01.2015
    Locație
    Iasi
    Posturi
    113
    Pot spune ca neglijez total aceste aspecte,poate si din aceasta cauza ma simt mereu obosita,stresata si nu reusesc sa imi duc la bun sfarsit activitatile zilnice.Mereu imi fac comanda la mancare de tip Fast Food si apoi am impresia ca nu mai am vlaga , ma plafonez..Tot raul inspre bine insa,astazi este a doua zi de cand incerc sa respect un anumit program in privinta somnului si o alimentatie sanatoasa.Cu sportul deocamdata nu am planuri,momentan imi fac exercitiile in fata camerei..De luna viitoare ma gandesc totusi sa imi fac un abonament la sala,macar doua zile pe saptamana sa fiu prezenta.

  3. #3
    Membru senior
    Data înscrierii
    28.01.2015
    Posturi
    197
    Eu lucrez pe timpul noptii iar somnul de 8 ore nu ma ajuta foarte mult, am nevoie de odihna intre 10 si 12 ore deoarece somnul pe timpul zilei nu se compara cu cel de pe timpul noptii. Dar asta este, castig mai multi bani noaptea si momentan asta conteaza mai mult decat alte lucruri. In rest, fac sport 3 zile pe saptamana si incerc sa nu mananc noaptea iar daca mi se face foame, mananc un fruct sau un iaurt, potoleste cat de cat senzatia de foame si nu risc sa iau proportii .

  4. #4
    Membru senior
    Data înscrierii
    17.01.2015
    Posturi
    242
    Fac de multe ori ture duble,si dimineata ,pe la ora 11.00 deja nu mai pot sa imi tin ochii deschisi. Am observat ca pe la ora asta imi dispar si membrii si nu prea mai am trafic,si tura doi o fac degeaba )).Dupa o tura dubla am nevoie de 3-4 zile sa imi intru in ritm, ma simt obosita nonstop si nici acasa nu sunt in stare sa fac nimic.
    Ultima modificare făcută de Jasmine; 24.05.2015 la 14:28.
    Money Makes the World Go Round

  5. #5
    Membru senior
    Data înscrierii
    24.04.2014
    Locație
    Iasi
    Posturi
    173
    Eu lucrez in tura de dimineata, e super ok,mi-am facut membrii si noaptea am pastrat-o doar pentru somnic.Pe viitor probabil o sa incerc si tura de noapte deoarece am auzit ca se castiga foarte bine.Problema mea este ca nu mananc deloc sanatos,chiar mi-au iesit proaste analizele.O sa incerc sa tin un regim pentru ca imi doresc sa schimb cu adevarat acest stil de viata haotic.Daca am o viata sanatoasa acest lucru se vede si in fata camerei unde mereu trebuie sa fiu fenomenala,plina de viata si cu psihicul cat mai bun.

  6. #6
    Membru senior
    Data înscrierii
    28.01.2015
    Posturi
    242
    Si eu tot in ture de noapte lucrez de obicei, insa nu neglijez cele trei reguli. Dupa ce ies din tura, merg direct la sala. Daca ajung acasa inainte de a merge la sala, cel mai probabil nu voi mai iesi, deci una din reguli ar fi deja pierduta. Apoi merg acasa sa ma odihnesc. Dorm atat de bine dupa o ora de miscare!... De asemeni am grija sa imi fc programul la munca in asa fel incat sa am timp sa ma si odihnesc deoarece, intradevar somnul din timpul zilei nu se compara cu cel din timpul noptii. Organismul este "setat" sa se odihneasca noaptea.
    In ceea ce privese mancarea prefer salatele (mai ales in acest sezon), branzeturile si carnea slaba (peste, pui).
    Daca iti impui sa respecti aceste reguli la fel cum respecti si programul la munca si tot ceea ce implica acesta, nu este atat de greu...incet, incet va deveni un stil de viata cu care te vei simti bine si nu vei mai putea sa renunti la el, va deveni o rutina...zic eu

  7. #7
    Membru
    Data înscrierii
    17.01.2015
    Posturi
    39
    Trebuie sa avem grja ce si cand mancam deoarece s-a dovedit ca femeile stresate in mod constant au tendinta sa consume alimente bogate in grasimi sau sa sara peste mesele principale incercand sa-si mentina greutatea, fapt pentru care creste nivelul de glucoza din sange. De aici pana la aparitia diabetului nu este decat un pas.
    Iata 7 alimente care alunga stresul:
    Proteinele din lapte au puterea de a alunga anxietatea, iar calciul continut de acesta calmeaza spasmele musculare si ajuta organismul sa tina sub control tensiunea arteriala.
    Avocado ajuta la scaderea tensiunii si mentinerea sanatatii vaselor de sange.
    Fisticul Contine fibre, antioxidanti, acizi grasi nesaturati care scad tensiunea si nivelul de colesterol din sange.
    Vinul rosu consumat cu moderatie este un bun antidepresiv si relaxant.
    Migdalele ajuta organismul sa transforme carbohidratii, proteinele si grasimile in energie.
    Spanacul este unul dintre prietenii creierului si al bunei dispozitii.
    Nucile contin din belsug omega 3 si au efect asemantor cu cel al medicamentelor antidepresive.
    De asemeni nu trebuie sa uitam de apa, cu atat mai mult acum cand a venit sezonul cald. Deshidratarea te va face sa ai o stare generala proasta, cu dureri de cap si te va face sa te simti obosita.

  8. #8
    Membru
    Data înscrierii
    29.01.2015
    Posturi
    71
    In 5 ani de cand sunt model de videochat, am avut de-a face cu lupta impotriva kilogramelor in plus.Asta datorita programului de noapte, pe care il respectam cu sfintenie . Am avut o perioada mai stresanta cand sotul meu a ramas fara servici,iar ceea ce castigam eu nu prea ne mai ajungea, asa ca lucram noapte de noapte ,iar ziua eram cu copiii, bucataream....

    Ajunsesem sa am cearcane vinete si 10 kilograme in plus....in loc sa castig, pierdeam din ce in ce mai mult.Apoi sotul meu a gasit un job temporar si am putut sa ma intorc la programul meu de dimineata. Cand lucram noaptea avem chef sa mananc numai dulciuri, si tot felul de mancaruri din produse fainoase.De salate nici nu ma atingeam.Cel mai probabil din aceasta cauza m-am ingrasat.

    In orice caz ideea e ca un program stabil, si un regim alimentar adecvat te pot tine pe linia de plutire.Am 30 ani si 2 copii, lucrez independent ,si pot spune ca nu duc lipsa banilor si a membrilor .

  9. #9
    Membru senior
    Data înscrierii
    24.01.2015
    Posturi
    318
    Nu este chiar usor sa iti mentii greutatea corporala ideala, dar nici nu e vreo misiune imposibila. Eu am ajuns sa imi cunosc destul de bine corpul, dupa ani de fluctuatii ale greutatii. Primavara, sau de cand incepe sa se mai incalzeasca, simt nevoia sa mananc numai salate si sa consum foarte multa apa, pe cand toamna, sau de cand incep sa scada temparaturile, as manca numai alune, fistic si alimente/produse cu un continut mai ridicat de grasimi ( ca sa nu mai mentionez aici pizza, diferite dulciuri, care se depun cel mai usor). Slabesc destul de repede - este vorba de maxim 2-3 kilograme. Incerc, pe cat posibil, sa am un stil de viata sanatos. Mai cad prada tentatiilor culinare, ca deh...oameni suntem. E mai greu cu orele de somn, lucrez in ture de noapte, a inceput si sesiunea, am examene, plus tot ceea ce tine de familie si viata sociala. Cine a zis ca secolul XXI este un secol al vitezei, mare dreptate a avut. Rar gasim timp si pentru noi, pentru ceea ce ne place, pentru relaxare.

  10. #10
    Membru senior
    Data înscrierii
    25.01.2015
    Posturi
    256
    Ati atins un punct sensibil, cel putin pentru mine Orele mele de logare sunt combinate: dupa-amiaza si noapte, in functie de cum imi fac timp, de cum ma simt si de traficul de pe site-uri. In orice caz, nu asta conteaza prea mult. Important este sa stii sa iti organizezi si restul orelor disponibile. Trebuie sa adoptam un stil de viata, nu doar diete de slabit tinute cateva saptamani si apoi abandonate. Sa nu ne miram ca dupa acea perioada ne ingrasam la loc, ba mai mult de atat, mai obtinem si kilograme in plus si nu am rezolvat nimic, o luam de la capat, iar si iar - in acest mod ne alegem cu un organism slabit, un aspect inestetic al pielii, oboseala psihica si multe alte lucruri care sunt in dezavantajul nostru. La inceputul anului mi-am promis ca fac putina ordine in viata, incepand cu alimentatia. E mai bine sa prevenim decat sa tratam - decat sa ne chinuim cu diete drastice, mai bine avem grija ce mancam, ce bem, ce consumam in general. Dorm intre 6 si 8 ore pe zi, suficient cat sa-mi odihnesc intreg organismul, dar si ochii, pe care ii simt obositi cateodata.

 

 
Pagina 1 din 2 1 2 UltimulUltimul

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita posturile proprii
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9